Postojeći i stariji četverotaktni dizelski motori s turbopunjačem i superpunjačem, uključujući motore s filtrom čestica dizela (DPF), katalizatorom oksidacije dizela (DOC), recirkulacijom ispušnih plinova (EGR) i selektivnom katalitičkom redukcijom (SCR). Kompatibilan s biodizelskim gorivom. Također su prikladni za benzinske motore. Unazad kompatibilan sa motorima starije generacije.
SAE 5W-40*: Vrhunsko motorno ulje dizajnirano posebno za poboljšanje uštede goriva i zadržavanje tekućine u ekstremno hladnim uvjetima (temperature od -45°C do -50°C).
SAE 0W-40: Vrhunsko sintetičko motorno ulje dizajnirano za pružanje naprednih svojstava maziva pri ekstremno niskim temperaturama ili u posebnim uvjetima primjene. Pravi izbor za naš SPFH iz serije 9000.
* Dostupno samo u nekim zemljama
- Intervali odvodnje do 750 sati* na odabranoj opremi
- Tehnologija niskog pepela za duži radni vijek DPF-a
- Prelazi razine performansi API-ja CK-4 i API SN
- Potvrđeno našim najstrožim dyno testom na dizel motorno ulje
- Izuzetna zaštita od trošenja, korozije, taloga, čađe i oksidacije
* Za odabranu opremu za motore John Deere Final Tier 4 uz primjenu Plus-50 II i John Deere filtera
- ACEA: E9 / E7
- API: CK-4 / CJ-4 / CI-4 / CH-4 / SN / SM / SL / SJ
- Provjera John Deere: Strogi dyno test motora za teške uvjete rada izvan ceste, RGS 50027